Raidieraksta “Zaļais Barometrs” 11. epizodē runājam par zaļmaldināšanu.
Kas ir zaļmaldināšana? Vai kopumā uzņēmumi kļūst atbildīgāki un pēc būtības cenšas kļūt zaļāki vai tikai attīsta aizvien noslīpētākas shēmas, kā vienkārši izskatīties zaļākam? Vai ir iespējams veidot normatīvos aktus tā, lai zaļmaldināšana būtu mazāk iespējama? Kam pievērst uzmanību, lai izvairītos no zaļmaldinātāju mārketinga trikiem?
Par to sarunājas JANA SIMANOVSKA (vides inženierzinātņu doktore, biedrības “Ekodizaina kompetences centrs” valdes priekšsēdētaja) un LIENE BRIZGA-KALNIŅA (Latvijas Dabas fonda Komunikācijas vadītāja).
23.05.2022. epizode.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit