Foto: DELFI
Kad ASV astronauts Nīls Ārmstrongs kā pirmais cilvēks izkāpa uz Mēness, viņš teica slaveno frāzi ”Tas ir mazs solis cilvēkam, bet milzīgs lēciens cilvēcei". Šobrīd interneta reklāma ir līdzīga vēsturiska notikuma priekšā. Tas, ka DELFI ir mainīts kustīgo reklāmu standarts, var šķist niecīgs tehnisks sīkums, bet īstenībā tā ir nozīmīga interneta reklāmas evolūcija.
Pasaules vadošās pārlūkprogrammas "Google Chrome" un "Mozilla Firefox" ieviesušas atjauninājumus, kas paredz ‘Flash’ animāciju bloķēšanu. Tas nozīmē, ka DELFI lasītāji vairs neredzētu dažādus piedāvājumus, kurus tiem vēlas parādīt reklāmdevēji. Kāds teiks - tas taču labi, jo tās reklāmas kaitina! Bet reklāma mums palīdz izvēlēties konkrētu pārtikas produktu atlaižu laikā, kur pavadīt atvaļinājumu, kur apdrošināt dzīvokli utt.! Tāpēc DELFI, rūpējoties par reklāmas klientiem un lasītājiem, uzsāka pakāpenisku ‘Flash’ baneru aizvietošanu ar HTML5 baneriem.
‘Flash’ tehnoloģijas ir devušas nenovērtējumu ieguldījumu interneta reklāmas risinājumu attīstībā, varētu pat teikt, ka savulaik tas bija izšķirošais tehnoloģiskais izrāviens, lai internets kļūtu par vienu no reklāmas pamatmedijiem. Taču interneta nozarē tehnoloģiju dzīves cikls ir ļoti īss. Tāpēc DELFI no 2015. gada 1. septembra sāka izmantot HTML5 kā galveno reklāmas formātu. Lai pāreja uz jauno tehnoloģiju būtu vienkāršāka, tika izveidota speciāla HTML5 mājas lapa. Jo DELFI ir Latvijas interneta inovāciju līderis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!