Gadu pēc sadales sistēmas pakalpojumu tarifu struktūras izmaiņām, AS "Sadales tīkls" pārliecinājies, ka risinājums, kad klienti norēķinās atbilstoši sava pieslēguma jaudai un elektrības patēriņam, ir piemērotākais, lai ilgtermiņā nodrošinātu efektīvu elektrotīkla lietošanu. Pieņemtais lēmums bija pārdomāts un pareizs, jo lielākajai daļai Latvijas mājsaimniecību izmaksas par elektroenerģiju nemainījās vai pat samazinājās, savukārt juridiskos klientus līdzsvarotā sadales tarifu struktūra motivē pieņemt lēmumu par sava uzņēmuma vai organizācijas energoefektivitāti.
AS "Sadales tīkls" joprojām aicina klientus – gan mājsaimniecības, gan uzņēmumus un organizācijas, izvērtēt savu īpašumu energoefektivitāti, elektrotīkla pieslēguma jaudu un atteikties no nevajadzīgās, tādējādi samazinot kopējās izmaksas par elektroenerģiju, kā arī izvērtēt, vai īpašumos, kuros elektroenerģija netiek lietota vai tiek lietota ļoti maz, elektroenerģijas piegāde ir nepieciešama. Pēc AS "Sadales tīkls" sadales sistēmas pakalpojumu tarifu struktūras izmaiņām klientu atsaucība uz aicinājumu un rīcību bija ļoti augsta un šā gada augustā "Kantar TNS" veiktās aptaujas dati apliecina, ka klienti, kuri ir izvērtējuši elektrotīkla pieslēguma jaudu savos īpašumos, ir apmierināti ar savu lēmumu, jo izmaksas par elektroenerģiju ir samazinājušās. Kopumā elektrotīkla pieslēgumu jaudu klienti pārskatīja 43 tūkstošos pieslēgumu, no kuriem 12 tūkstoši ir juridisko klientu pieslēgumi, bet lielākā daļa ir mājsaimniecību pieslēgumi – 31 tūkstoši. Savukārt, raugoties no pārskatītās jaudas apjoma, ir otrādi, jo lielākais jaudas samazinājums ir veikts juridisko klientu pieslēgumos, jo mājsaimniecības ir ar relatīvi zemāku pieslēguma jaudu.