ASV demokrātu prezidenta amata kandidāte Kamala Harisa nupat pārsteigusi gan vēlētājus, gan komēdijas fanus, parādoties populārā komēdiju šova "Saturday Night Live" (SNL) skečā, kurā viņa ne tikai apspēlēja savu politisko lomu, bet arī iesaistījās jokos, apspēlējot dažādas frāzes ar izskaņu "-amala".
Šis skečs ne tikai ļāva viņai viegli un asprātīgi pavēstīt par savu lomu politiskajā arēnā, bet arī atgādināja, ka politiķiem jāprot pasmieties pašiem par sevi, it īpaši pirmsvēlēšanu drudža laikā, vēsta medijs "Politico".
Skečā Harisa saspēlējās ar aktrisi Maiju Rūdolfu, kura šovā regulāri atveido viceprezidenti. Abu mijiedarbība raisīja skaļus smieklus, jo Harisa ironiski un pašironiski atsaucās uz politisko stresu un ikdienas dzīvi, kādu pieredz politiķi priekšvēlēšanu laikā.
Skečā tika piesaukti arī dažādi vārdu spēles joki, kuros Kamala ironizēja par savu publisko tēlu, piesaucot tādus nosaukumus kā "Pajam-ala" un "Dramala", vēsta "Euronews".
Kamala pati smejoties komentēja savu popularitāti: "Ja man maksātu dolāru par katru reizi, kad mani nosauc par "Dramala Harisu", es jau varētu pati sponsorēt sevi nākamajai prezidentūrai!". "SNL" šova komanda ātri uzķēra šo ideju un aizsāka rotaļas ar "-amala" tēmu, jokojot par Harisas dažādajām "lomām" kā "Diplomamala" Harisu, kad viņa runāja par starptautiskajām attiecībām, un "Mēmamala" Harisu, kad viņai neizdevās atbildēt uz mulsinošiem jautājumiem.
Kā ziņo "Euronews", "-amala" joki ieguva lielu popularitāti un ļāva publikai novērtēt Harisu no pavisam cita skatu punkta, proti, viņas spēju pasmieties pašai par sevi kā par bieži vien pretrunīgu tēlu, jo īpaši "Glamala Harisu" – viceprezidenti, kas pilnībā apguvusi gan politiku, gan stilu.
Pilnīgi iespējams, ka Kamalas parādīšanās "SNL" kalpoja kā prasmīgs priekšvēlēšanu gājiens, jo Harisa atgādināja vēlētājiem, ka pat augstākā līmeņa amatpersonas spēj pasmieties par sevi.
Kā uzsver "Euronews", šādas publiskās parādīšanās bieži vien palīdz veidot pozitīvu tēlu, ļaujot vēlētājiem sajust tuvāku saikni ar politiķi. Tiek uzskatīts, ka šāds solis varētu Harisai palīdzēt piesaistīt gados jaunākus vēlētājus, kas bieži vien labprātāk atbalsta tos politiķus, kuri spēj saglabāt vieglu un cilvēcīgu pieeju.
Arī medija "Politico" eksperti spriež, ka šī humora pilnā parādīšanās varētu kalpot ne tikai kā uzmundrinājums vēlētājiem, bet arī kā gudrs stratēģiskais solis, lai pievilinātu gados jaunāku auditoriju, kas bieži vien politiku uzlūko ar zināmu skepsi.
Vai šie "-amala" joki palīdzēs vai kaitēs Harisas kampaņai, vēl redzēsim, bet viena lieta ir skaidra – Harisa tagad ir ne tikai viceprezidente, bet arī īsta "Humoramala" un, iespējams, spēcīgākais pieteikums nākamās nedēļas interneta joku galvenās varones lomai, secina medijs.