Viens tramvaja vagons izmaksās 6-8 miljonus litu (1,2-1,6 miljonus latu), būs 30 metrus garš un varēs uzņemt līdz 300 pasažieriem. Precīzu vagona maketu līdz martam no ārpuses un iekšpuses varēs apskatīt paviljonā pie galvaspilsētas pašvaldības ēkas. Maketu Viļņai aizdevusi Nicas pilsēta Francijā, kur šāds tramvajs sāks kursēt jau šogad. Turpat apskatāms arī pirmās tramvaja līnijas trases makets.
Viļņas tramvaja projekts ar pašvaldības lēmumu atzīts par prioritāru pilsētas transporta infrastruktūras attīstības virzienu. Šobrīd Viļņa vienīgā no triju Baltijas valstu galvaspilsētām iztiek bez tramvaja.
Projekta sagatavošanas darbus veiks septembrī izveidotā Viļņas pašvaldības satiksmes uzņēmuma "Susisiekimo paslaugos" filiāle "Vilniaus tramvajus". Tās uzdevums būs izstrādāt nepieciešamo tiesisko dokumentu projektus un veikt ekonomiskos un finansiālos aprēķinus.