"Yahoo!" atlaišanas skaidro ar mērķi izveidot mazāku, elastīgāku un rentablāku kompāniju, kurai būtu labākas iespējas īstenot inovācijas, kādas pieprasa klienti un interneta industrija.
Kompānijas "Yahoo!" vadītājs Skots Tompsons, kurš amatā stājās šā gada sākumā, solot nekavējošus pasākumus ienākumu un peļņas krituma apturēšanai, paziņoja, ka darbavietu skaita samazināšana ir kardināls lēmums, lai sasniegtu šo mērķi.
"Yahoo!", kas dibināta pirms 17 gadiem, pērnā gada nogalē nodarbināja vairāk nekā 14 tūkstošus cilvēku.
Plašsaziņas līdzekļi vēstījuši, ka atlaišanas skars sabiedrisko attiecību un mārketinga nodaļu, pētījumu jomu un vairākas citas darbības jomas, kas neattiecas uz pamatbiznesu.
"Yahoo!" tīrā peļņa pērn kritās par 14,6% –līdz 1,06 miljardiem ASV dolāru.
Nesen publiskotais analītikas kompānijas "Comscore" jaunākais pētījums rādīja, ka "Yahoo!" daļa interneta meklēšanas tirgū ASV februārī pirmo reizi vēsturē kritusies zem 14% līmeņa, tādējādi kompānijas atpalicība no konkurentiem "Google" un "Microsoft" šajā tirgū ir vairojusies.