2013.gada 6.augustā notikusī četrpadsmitgadīgās Annas Smitas pašnāvība bija jau divu gadu laikā trešais šāds atgadījums, kad pusaudži pēc noķengāšanas "Ask.fm" izvēlas atņemt sev dzīvību. Lai arī sociālā tīkla darbinieki publicēja ziņojumu, ka Smitai adresētie apvainojumi ir nākuši no viņas pašas datora, tomēr pēc šī notikuma plašā atspoguļojuma medijos "Ask.fm" lapā savas reklāmas publicēt pārtrauca tādi uzņēmumi kā "eBay", "Vodafone", "BT Group", kā arī starptautiskā labdarības organizācija "Save The Children".
19.augustā "Ask.fm" nāca klajā ar apņemšanos veikt dažādus pasākumus, kam vajadzētu ierobežot lietotāju noķengāšanu. Pašlaik portāls esot piesaistījis bērnu tiešsaistes drošības ekspertu, ar ko kopā izskata un veic izmaiņas portāla drošības politikā. Tāpat tiekot izstrādāta arī informācijas vietne, kur jebkurš varēs iepazīties ar "Ask.fm" lietotāju drošības mehānismiem.
Patlaban jau esot paplašināta moderatoru komanda, kas daudz ātrāk spējot atbildēt uz lietotāju sūdzībām, ko ir iespējams iesūtīt manuāli, kā arī tās tiek veidotas automātiski, ja sistēma tekstā pamana kādu aizdomīgu atslēgas vārdu.
Kā vienu no emocionālo vardarbību veicinošiem faktoriem arī pats "Ask.fm" ir minējis anonimitāti, kas daudziem lietotājiem arī ir galvenā šī portāla lietošanas priekšrocība. Pagājušā gada aprīlī "Ask.fm" ziņoja par 50 miljoniem reģistrēto lietotāju. Augusta beigās, pēc Smitas pašnāvības, "Ask.fm" solīja veicināt lietotāju reģistrāciju un gada beigās to skaits ir sasniedzis 88 miljonus, informēja Hols.
2010.gadā izveidoto un Latvijā bāzēto vietni "Ask.fm" ikdienā apmeklē aptuveni 13,2 miljoni lietotāju. Tā ir devītā populārākā sociālās saziņas vietne pasaulē, liecina interneta statistikas uzņēmuma "comScore" jūnijā publicētie dati.
"Ask.fm" īpašnieki ir Oskars Liepiņš, Marks Terebins, Iļja Terebins, Valērijs Vešņakovs, Klāvs Sinka un investīciju aģentūra "RubyLight Technology Limited", kam pieder arī tādas pazīstamas lapas kā "One.lt" un "Odnoklassniki.ru".