"Mēs nevaram EP vēlēšanas izmainīt kā "Coca Cola", paplašinot savu zīmolu, ieguldot 100 miljonus un vienkārši radot jaunu produktu - "Coca Cola Zero". Tomēr mums ir citi rīki, kā mainīt to, kādas šogad izskatīsies vēlēšanas," stāsta EP vēlēšanu kampaņas vadītājs Stefans Klārks.
"EP vēlēšanu sistēma ir mainījusies, balsojot par nacionālo valstu partijām, šoreiz vēlētājiem būs iespēja ietekmēt, kurš būs Eiropas Komisijas (EK) prezidents. Katra partija pirms vēlēšanām būs izvirzījusi savu kandidātu, un vēlētāji zinās skaidrāk, par ko tiek atdota sava balss", EP vēlēšanu sistēmas izmaiņas analizē Klārks.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit