IMG_0131
Foto: Publicitātes attēli
Tuvojoties maijā paredzētajām Eiropas Parlamenta (EP) vēlēšanām, EP vēlēšanu kampaņas komanda ir pārliecināta, ka šoreiz vēlēšanas būs citādākas – vēlētājiem interesantākas un ar lielāku eiropiešu skaitu, kuri dodas pie balsošanas urnām.

"Mēs nevaram EP vēlēšanas izmainīt kā "Coca Cola", paplašinot savu zīmolu, ieguldot 100 miljonus un vienkārši radot jaunu produktu - "Coca Cola Zero". Tomēr mums ir citi rīki, kā mainīt to, kādas šogad izskatīsies vēlēšanas," stāsta  EP vēlēšanu kampaņas vadītājs Stefans Klārks.

"EP vēlēšanu  sistēma ir mainījusies, balsojot par nacionālo valstu partijām, šoreiz vēlētājiem būs iespēja ietekmēt, kurš būs Eiropas Komisijas (EK) prezidents. Katra partija pirms vēlēšanām būs izvirzījusi savu kandidātu, un vēlētāji zinās skaidrāk, par ko tiek atdota sava balss",  EP vēlēšanu sistēmas izmaiņas analizē Klārks.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!