Pirms nedēļas vairāk nekā miljards pasaules musulmaņu svinēja Upurēšanas svētkus, kuru svarīga sastāvdaļa ir Hadža rituāls jeb "sātana" nomētāšana ar akmeņiem. Vienlaikus musulmaņu vidū izplatījās jauna modes tendence "Twitter" publicēt Hadža selfiju jeb #HajjSelfie, kurš jau saniknojis garīdzniekus, raksta Reuters.
Miljoniem musulmaņu dodas ikgadējā svētceļojumā uz Meku. Šis ceļojums, kā obligāts reliģisks pienākums, jāveic vismaz reizi mūžā, ja cilvēks ir spējīgs fiziski un finansiāli atļauties to veikt. Šogad ceļojums bija jāveic laika posmā no 1. līdz 6. oktobrim.
Miljoniem musulmaņu, kas svēto rituālu dēļ apmeklēja Meku, šogad vairāk kā jebkad sevi fotografējuši ceļā uz to, kā arī pašā svētajā pilsētā. Daudzi jaunieši uzskata, ka pašbilžu publiskošana sociālajos tīklos ir labākais veids, kā sazināties ar saviem tuviniekiem un iemūžināt svarīgos notikumus.