Izmantojot kompāniju zīmolu vērtēšanas metodes, prestižais pasaules lielo kompāniju zīmolu vērtētājs un stratēģiju izstrādātājs "Brand Finance" paziņojis gada vērtīgākos nacionālo valstu nosaukumus - zīmolus.

Izvērtējot valstu nosaukumu vērtību, galvenokārt ņemta vērā valsts kopējā reputācija un valsts pārvaldes tēls. Tāpat zīmola vērtību palīdz rēķināt investoru un studentu pienesums, kā arī tajās mītošo patērētāju labklājība.

Nemainīgi topa pirmo vietu ieņem ASV. Zīmols "Amerikas Savienotās Valstis" pēc "Brand Finance" aplēsēm ir 19,3 triljonus ASV dolāru vērts, līdz ar to aptuveni trīs reizes apsteidzot otrajā vietā esošo zīmolu "Ķīna", bet četras reizes - zīmolu "Vācija".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!