Lai gan izmeklēšana ne tuvu vēl nav noslēgusies, ceturtdien izmeklētāji medijiem atklāja notikušā versiju, ko atzīst par visticamāko. Traģēdijas vietā atrastie melnās kastes ieraksti liecina, ka pēc tam, kad lidmašīnas kapteinis uz brīdi atstājis kabīni, Lubics atslēdzis autopilotu un, ignorējot lidojuma plānu un brīdinājumus, samazinājis augstumu. Viņš apzināti nelaidis kapteini atpakaļ pilotu kabīnē, aktivizējot durvju aizslēgšanai paredzētu slēdzi vadības panelī, ignorējis kapteiņa kliedzienus un centienus durvis uzlauzt. Pirms ietriekšanās kalnā ierakstā dzirdami arī pasažieru kliedzieni.
Lubics izgājis lidsabiedrības noteiktās fiziskās un psiholoģiskās pārbaudes. Zināms, ka savulaik viņš pārtraucis pilota apmācības uz sešiem mēnešiem. "Germanwings" māteskompānija "Lufthansa" šo informāciju medijiem apstiprinājusi, tomēr neatklāj šī pārtraukuma iemeslu, to pamatojot ar medicīnas datu konfidencialitāti.
Tomēr Lubica ģimenes draugi Vācijas laikrakstam "Frankfurter Allgemeine Zeitung" atklājuši mācību pārtraukšanas iemeslus - Lubics pirms dažiem gadiem cietis no depresijas un izdegšanas sindroma, tomēr vēl pagājušajos Ziemassvētkos šķitis pilnīgi atguvies.
Ceturtdien policija pārmeklējusi Lubica dzīvokli Diseldorfā, kā arī viņa vecāku māju Montabauras pilsētiņā. Diseldorfas prokuratūra apstiprinājusi, ka izmeklētāji lūkojas pēc dokumentiem un pierādījumiem, kas varētu radīt priekšstatu par Lubica motivāciju.
Marseļas prokurors Briss Robins žurnālistiem atzinis, ka iemesls šādai Lubica rīcībai pagaidām nav zināms.
Kā vēstīts, "Airbus 320" avārijā Francijas Alpos otrdien bojā gāja 150 pasažieri un apkalpes locekļi.
Avarējusī lidmašīna bija ceļā no Spānijas pilsētas Barselonas uz Vācijas pilsētu Diseldorfu, bet tā nogāzusies starp Barselonetes un Diņas pilsētām Francijas dienvidaustrumos. Lidmašīna pulksten 10.47 (pulksten 11.47 pēc Latvijas laika) raidījusi trauksmes signālu.