Par spīti tam, ka arvien ticamāka kļūst versija par bumbas sprādzienu 31. oktobrī Sīnāja pussalā avarējušajā Krievijas pasažieru lidmašīnā "Airbus" A-321, Ēģipte turpina aktīvi noliegt visus secinājumus, saucot tos par priekšlaicīgiem un nepierādītiem. Ēģiptes ekonomika ir pārāk atkarīga no tūrisma, lai vietējās varasiestādes varētu vienkārši samierināties ar to, kādā virzienā ved izmeklēšana, raksta amerikāņu laikraksts "The New York Times".
Kā piemēru savām aizdomām, ka Ēģiptes amatpersonas varētu censties slēpt patiesību, medija žurnālisti min 1999. gadā notikušu aviokatastrofu. Tad virs Atlantijas okeāna avarēja Ēģiptes lidsabiedrības "Egypt Air" pasažieru reisa Losandželosa-Kaira lidmašīna – visi 217 uz klāja esošie cilvēki gāja bojā.
Traģēdija notika neitrālajos ūdeņos un tās izmeklēšana bija Ēģiptes Civilās aviācijas ministrijas atbildība. Tā kā iestādei nebija nepieciešamo resursu, tā lūdz palīdzību ASV Nacionālajai transporta drošības padomei (NTSB).