burgers
Foto: PantherMedia/Scanpix
Apvienotajā Karalistē aizliegs reklamēt neveselīgu ēdienu bērnu televīziju straumēšanas vietnēs, atsaucoties uz britu reklāmu uzraugiem, vēsta britu raidsabiedrība BBC.

Neveselīgās pārtikas reklamēšana līdz šim aizliegta bērnu televīzijā, bet ne interneta vietnēs.

Reklāmas prakses komiteja (CAP), kas izdod noteikumus reklāmdevējiem Lielbritānijā, drīz uzsāks sabiedrisko apspriešanu par neveselīgās pārtikas reklamēšanu bērnu interneta televīzijās.

Aizliegums varētu ietekmēt arī "Youtube" un "ITV Hub" saturu, ziņo BBC.

Raidsabiedrība atgādina, ka 2007. gadā apraides regulators "Ofcom" ieviesa stingrus noteikumus, kas aizliedza televīzijas programmās reklamēt pārtikas produktus ar augstu tauku, cukuru un sāls daudzumu.

Jau tagad daudzi Lielbritānijas uzņēmumi izvēlas tiešsaistes video, lai reklamētu produktus, kas domāti tieši jauniešu auditorijai, vēsta britu raidsabiedrība BBC.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!