Neveselīgās pārtikas reklamēšana līdz šim aizliegta bērnu televīzijā, bet ne interneta vietnēs.
Reklāmas prakses komiteja (CAP), kas izdod noteikumus reklāmdevējiem Lielbritānijā, drīz uzsāks sabiedrisko apspriešanu par neveselīgās pārtikas reklamēšanu bērnu interneta televīzijās.
Aizliegums varētu ietekmēt arī "Youtube" un "ITV Hub" saturu, ziņo BBC.
Raidsabiedrība atgādina, ka 2007. gadā apraides regulators "Ofcom" ieviesa stingrus noteikumus, kas aizliedza televīzijas programmās reklamēt pārtikas produktus ar augstu tauku, cukuru un sāls daudzumu.
Jau tagad daudzi Lielbritānijas uzņēmumi izvēlas tiešsaistes video, lai reklamētu produktus, kas domāti tieši jauniešu auditorijai, vēsta britu raidsabiedrība BBC.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit