"Malaysia Airlines" lidmašīna "Boeing 777" ar 239 cilvēkiem uz klāja pazuda 2014. gada martā, kad devās reisā no Kualalumpuras uz Pekinu. Analizējot pieejamos datus, tika pieļauts, ka lidaparāts nezināmu iemeslu dēļ mainījis kursu un iekritis Indijas okeānā, kad tam beigusies degviela.
Lidmašīnas vraku trīs kuģi joprojām bez rezultātiem meklē 120 000 kvadrātkilometru plašā sektorā Indijas okeāna dienvidos, kur saskaņā ar aprēķiniem tā varētu būt iekritusi.
Līdz šim kopumā atrastas piecas atlūzas, kas ar lielu ticamību varētu būt no MH370. Katra no tām uzieta tūkstošiem kilometru attālumā no meklēšanas zonas, kur tās varētu būt atnesušas okeāna straumes.
- Spārna daļa flaperons. Atrasts Šeišelu salās 2015. gada jūlijā. Tā pašā gada septembrī apstiprināts, ka tā varētu būt MH370 atlūza.
- Horizontālais stabilizators no astes daļas atrasts Mozambikā 2015. gada decembrī.
- Stabilizācijas panelis ar uzrakstu "Nekāpt" atrasts Mozambikā 2016. gada februārī.
- Motora pārsega fragments ar "Rolls-Royce" logo atrasts 2016. gada martā Dienvidāfrikas Moelas līcī.
- Iekšdurvju apdares paneļa gabals atrasts Maurīciju salās 2016. gada martā.
Visas atlūzas eksperti pārbauda Austrālijā. Ekspertu pārliecību, ka pēdējie divi atrastie fragmenti ir no pazudušās MH370, stiprina fakts, ka dienvidu puslodē nekad iepriekš nav avarējusi "Boeing 777" lidmašīna un nav ziņu par pazaudētām daļām.