dgs_80073_575684482e2a2
Foto: DELFI.lt
Pa kalnaino Jaltas ceļu mēs traucamies melnā "Mercedes" mikroautobusā, kuru vada tā saucamais "privātais", kurš savāc braucējus pie Simferopoles autoostas. Brauciens maksā 400 rubļu (5,5 eiro).

Ceļš, pa kuru braucam 1,5 stundas, šķērso kalnainu apvidu gar Krimas piekrasti. Simferopole – Jalta ir pats garākais trolejbusa maršruts, kas stiepjas 80 kilometrus tālu.

"Jūs zināt, kas patiesībā mainījās Krimā pēc aneksijas? Automašīnu skaits. Pa dienu Jaltā, Simferopolē un citās pilsētās es bieži iekļūstu korķos. Ja man kāds ko tādu teiktu pirms dažiem gadiem, es smietos kā par labu anekdoti," stāsta mikroautobusa vadītājs. Krimā šajos divos gados pārdots vairāk nekā miljons automašīnu. Tās visas atvestas no Krievijas. Pārsvarā tās ir ķīniešu un japāņu mašīnas, tāpēc stūre dažām ir labajā pusē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!