ASV prezidents Donalds Tramps savas priekšvēlēšanu kampaņas laikā parādīja, ka labāk par jebkuru citu kandidātu saprot ziņu mediju darbības rutīnu un tāpēc sasniedza daudz lielāku klātbūtni plašsaziņas līdzekļos, uzskata viens no pasaules ietekmīgākajiem sabiedrisko attiecību (PR) profesionāļiem Freds Kuks.
"Viņš ir eksperts manipulēšanā ar medijiem," Rīgā notikušā intervijā portālam "Delfi" atklāja Kuks, kurš savā 30 gadu ilgajā karjerā ir konsultējis daudzus ietekmīgus zīmolus, tostarp "McDonalds" un "Toyota", kā arī kompānijas "Apple" dibinātāju Stīvu Džobsu.
Izprotot mediju darbību, Tramps panāca to, ka visas ziņu organizācijas koncentrējās uz viņu, skaidro Kuks. Šim nolūkam veiksmīgi izmantota mikroblogošanas vietne "Twitter".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit