Aviokompānija sestdien atcēlusi visus reisus, kuriem bija jāizlido no Hītrovas un Getvikas lidostām. Iepriekš tika ziņots, ka reisi no šīm lidostām atcelti vien līdz pulksten 18 pēc vietējā laika (20 pēc Latvijas laika).
Daļēji nedarbojas aviokompānijas mājaslapa un vairāki klienti sūdzējušies, ka arī mobilajā aplikācijā nav iespējams veikt reģistrēšanos lidojumam.
Šobrīd nav zināms, cik daudz lidojumu ietekmējusi šī ķibele, taču pasažieri ziņojuši par problēmām saistībā ar lidojumiem uz Hītrovu, Getviku, Belfāstu, kā arī reisiem, kas izlido no šīm lidostām. Hītrovas lidosta jau paziņojusi, ka cieši sadarbojas ar aviokompāniju, lai iespējami ātri atrisinātu radušos situāciju.
Par kavēšanos ziņots arī no Romas un Malagas lidostām.
"British Airways" klientiem atvainojusies par "globālo sistēmas kļūmi" un uzsvērusi, ka "strādā, lai atrisinātu problēmu, cik ātri vien iespējams".
Žurnālists Martins Kents medijam pastāstījis, ka jau pusotru stundu sēž lidmašīnā Hītrovas lidostā, un tās kapteinis pasažieriem paziņojis, ka datortīkla problēmas ir "katastrofālas". Savukārt kāds cits pasažieris tviterī informējis, ka lidmašīnā sēž jau divas stundas un pārkāpšana uz citiem reisiem neesot iespējama.
Šobrīd nav pierādījumu, kas liecinātu, ka datortīkla kļūmi izraisījis kiberuzbrukums, informējusi lidsabiedrība.