Foto: Publicitātes foto
Sociālos medijus vairs nevar saukt par jaunajiem medijiem, jo tie jau ir kļuvuši par galvenajiem (mainstream) medijiem un ir pirmā vieta, kur cilvēki pauž savu viedokli, uzskata digitālais stratēģis un sociālo mediju drošības eksperts Kristofs Ginostijs.

Sociālie mediju ir kļuvuši par galveno viedokļu paušanas platformu visiem – politiķiem, žurnālistiem, pilsoņiem, Ginostijs skaidroja "Rīgas konferences" diskusijā "Social media and foreign affairs: who spins whom".

Būtiski, ka sociālie mediji primāri par informāciju pārraida emocijas, skaidro eksperts, ilustrējot ar "Facebook" "patīk" pogu piemēru. Šī emociju pārnešana un dalīšanās ir sociālo mediju spēks.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!