ASV interneta gigants "Google" ir atradis liecības, ka Krievijas aģenti tīmekļa reklāmās ar mērķi ietekmēt 2016. gada ASV prezidenta vēlēšanas tērējuši desmitiem tūkstošus dolāru, ziņo laikraksts "The Washington Post".
Dezinformējošās reklāmas izplatītas "Google" produktos, tostarp video krātuvē "Youtube" un e-pastu sistēmā "Gmail", atklāja medija avoti. Taču šīs reklāmas, domājams, nav nākušas no tiem pašiem ar Kremli saistītajiem avotiem, kas ar reklāmām centušies ietekmēt ASV vēlēšanu rezultātus sociālajā tīklā "Facebook".
"Google" norāda, ka izmeklē mēģinājumus ļaunprātīgi izmantot tās sistēmu. Kompānija pēta reklāmu kopumu, kas izmaksājušas līdz 100 tūkstošiem dolāru, atklāja izmeklēšanai tuvs avots.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit