""Tornado" aizvietotājam jābūt piektās paaudzes iznīcinātājam, kuru var pamanīt pēc iespējas vēlāk vai nevar nemaz. Tam jābūt spējīgam identificēt mērķus no liela attāluma un nomērķēt pēc iespējas ātrāk. Aizsardzības ministrija patlaban izskata vairākus komerciāli pieejamos lidaparātus, tostarp "F-35". To jau ir pasūtījušas vairākas valstis, dažas jau izmanto, un tas atbilst vairumam mūsu prasību," norādījis Milners.
Sākotnēji Vācija izskatīja iespēju attīstīt jaunu lidmašīnu, un par to uzsāka sarunas ar "Airbus Defence and Space", taču īsais esošo iznīcinātāju atlikušais kalpošanas laiks "Luftwaffe" vadībai licis izraudzīties "Tornado" pēcgājēju starp jau esošajiem variantiem.
"Septiņos gados ir visai neticami attīstīt, ražot un ieviest pilnīgi jaunu lidaparātu, kam ir vajadzīgā funkcionalitāte, kas mums vajadzīga. Vēsture rāda, ka "Eurofighter" izstrāde prasīja 25 gadus līdz to ieviešanai", Vācijas Gaisa spēku vadītājs skaidrojis "Janes".
"Panavia Tornado" pirmoreiz gaisā pacēlās 1974. gadā. To kopīgi izstrādāja Rietumvācija, Itālija un Lielbritānija. Iznīcinātājus ražoja līdz 1998. gadam, un šajā laikā tapuši 992 lidaparāti, kuri kalpojuši un joprojām kalpo Vācijas, Itālijas, Lielbritānijas un Saūda Arābijas Bruņotajiem spēkiem. Vācijas Gaisa spēku un Jūras spēku rīcībā gadu gaitā nodoti kopumā 359 "Tornado".