Notikuma vietā strādā izmeklētāji, kā arī operatīvo dienestu pārstāvji, kuri plašajā teritorijā meklē lidmašīnas atlūzas, kā arī bojā gājušo mirstīgās atliekas.
Līdz šim brīdim atrasti aptuveni 200 ķermeņu daļu fragmenti. Tāpat no katastrofas upuru tuviniekiem tiek ņemti DNS paraugi, lai tos salīdzinātu ar bojāgājušo DNS.
Amatpersonas sākotnēji prognozēja, ka visu atlūzu atrašana varētu prasīt vismaz dienu.
Tāpat atrasti abi lidojuma dati reģistratori jeb "melnās kastes", atzīmē britu raidsabiedrība BBC.
Izmeklētāji arī paziņojuši, ka "Antonov An-148" avarējusī lidmašīna iepriekš gaisā neaizdegusies, bet gan eksplodēja brīdī, kad sadūrās ar zemi, ziņo Krievijas ziņu aģentūra "Interfax".
Sākotnēji aculiecinieku versijas par redzēto atšķirāss – vieni stāstīja par milzīgo troksni un atlūzām pa visu lauku, citi stāstīja, ka redzējuši liesmojošu lidmašīnu krītam no debesīm. Savukārt bija arī tādi aculiecinieki, kas klāstīja, ka lidmašīna sadalījusies jau gaisā. Šo apgalvojumu pilnībā atspēkoja Krievijas Izmeklēšanas komitejas paziņojums. Kādā novērošanas kameras video fiksēts mirklis, kad lidmašīna nogāzusies.
Ziņots, ka svētdien, 11. februārī, Krievijā nogāzusies aviokompānijas "Saratov Airlines" iekšzemes reisa pasažieru lidmašīna ar 71 cilvēku uz klāja. Kompānijas "Saratov Airlines" iekšzemes reisa lidmašīna avarēja neilgu brīdi pēc pacelšanās no Maskavas Domodedovas lidostas, lai dotos uz Orenburgas apgabala Orsku.
Lidaparātā atradās 65 pasažieri un seši apkalpes locekļi. Avārijas brīdī bija novērojami periodiski sniegputeņi. Lidmašīna pazuda no radaru ekrāniem dažas minūtes pēc pacelšanās un nogāzās aptuveni 80 kilometrus no Maskavas.
Kā iespējamos avārijas iemeslus amatpersonas min laikapstākļus, pilotu kļūdu vai tehniskas problēmas. Apkalpe pirms avārijas neziņoja par nekādiem sarežģījumiem.
Lidmašīnu vadījis pieredzējis pilots ar 5000 lidojuma stundu bagāžu, ziņo aģentūra "RIA Novosti".