"JR West" darbinieki pārbaudījuma laikā ir pietupušies vienu metru platā tranšejā starp sliedēm, kad trīs ātrvilcieni traucas viņiem garām.
Uzņēmuma pārstāvji apgalvo, ka tādā veidā tiek labāk radīts iespaids par iespējamām krīzes situācijām darbā. Pirmo reizi šo programmu izmēģināja 2016. gadā pēc atgadījuma, kad daļa vilciena ārējā seguma atdalījās tieši kustības laikā. Programmas pamatmērķis ir akcentēt drošības noteikumu ievērošanu uz dzelzceļa sliedēm.
Šāds treniņuzdevums ir izraisījis darbiniekos negatīvas emocijas un viņi ir pauduši savu sašutumu. Tokijas laikraksts "Shimbun" ir citējis kāda dalībnieka izteikumu: "Tā bija briesmīga pieredze."
Apmēram 190 Hirošimas un Kitakjusju prefektūru darbinieki ir piedalījušies šajā programmā, kur viens no viņiem šo pieredzi ir salīdzinājis ar publisku pērienu, vēsta Japānas laikraksts "Mainichi Daily".
Neskatoties uz darbinieku iebildumiem, "JR West" ir atteikušies pārtraukt šo treniņprogrammu.
"Treniņu laikā mēs pievēršam padziļinātu uzmanību visiem drošības noteikumiem, un turpināsim šo programmu, kamēr tā piepilda savu mērķi un tiek īstenota pēc visiem drošības noteikumiem," saka uzņēmuma pārstāvis.
Neraugoties uz to, ka vilcieni pārvietojas ar ātrumu, kas ir lielāks par 300km/h, Japānas dzelzceļa tīkls ir pazīstams ar punktualitāti un uzstādīto drošības rekordu – 50 gadu laikā nav reģistrēts neviens ar dzelzceļa avāriju saistīts bojāgājušais.