Kampaņas "Break Free From Plastic" sakopšanas darbi tika veikti sākot no Lielbritānijas līdz Vjetnamai, un to laikā savākts ap 200 000 plastmasas vienību. Secināts, ka Eiropā gandrīz puse no visa savāktā plastmasas piesārņojuma ir "apzīmogota" ar "Coca-Cola", "PepsiCo" un "Nestle" zīmoliem. Kampaņas rīkotāji arī vērsušies Eiropas Parlamentā ar petīciju, aicinot kompānijām likt maksāt par savu piesārņojumu.
No visiem zīmoliem, kas uzkopšanas laikā identificēti, "Coca-Cola" bijusi līderos. Plastmasas iepakojumi ar šī uzņēmuma zīmolu atrasti 40 no pavisam 42 valstīm, kurās kampaņa noritēja.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit