Speciālisti lidostas būvei piemēroto ledāju atraduši vien desmit kilometrus no Ķīnas zinātniskās stacijas. Viņi veikuši testa urbumus ledū, kā arī turpinās novērtēt tā struktūru pirms ķersies pie izbūves plānošanas. Tā dēvētajam zilajam ledum esot labi blīvuma, trieciena izturības un stabilitātes parametri, lai uz tā celtu tādus stratēģiski nozīmīgus objektus kā lidosta.
Ķīna gan nebūt nebūs pirmā valsts, kurai ir sava lidosta Antarktīdā. Jau līdz šim dažādas valstis uz zilā ledus laukiem uzcēlušas kopumā astoņas lidostas un lidlaukus. Gan "Y-20", gan "Airbus" un "Boeing" lielie laineri jau šobrīd var nosēsties salā esošajās lidostās, bez vajadzības īpaši pielāgot lidmašīnas. Tomēr virknei sniegā veidoto lidlauku nepieciešama regulāra sniega segas uzturēšana, un nosēsties tajos var tikai salīdzinoši nelielas lidmašīnas, kuras iepriekš aprīkotas ar slēpēm.