Kanāls, kuram jārada alternatīvs un drošāks kuģu ceļš paralēli Bosfora šaurumam, savienojot Melno jūru ar nelielo Marmora jūru, ir viens no Radžepa Tajipa Erdogana lolotajiem megaprojektiem. Aptuveni 45 kilometrus garā ūdensceļa būvniecības projekts saskāries ar skarbu kritiku gan tā ekonomiskās pamatotības, gan dabas un kultūras vērtību aizsardzības, gan Turcijas politiskās vides dēļ.
Pagājušajā ceturtdienā uzsāktajā iepirkumā tiek meklēti pretendenti divu senu tiltu pārvietošanai no teritorijas, kurā plānots rakt kanālu, uz kādu citu tam piemērotu vietu apkārtnē. Pieteikušās piecas kompānijas.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit