"Facebook" gadiem kritizēts par maldinošu politisku reklāmu pieļaušanu un nepietiekamu filtrāciju, kā dēļ soctīkls kļuvis par instrumentu maldinātāju rokās. Līdzīgu kritiku saņēma arī "Twitter", kurā kopš pagājušā gada oktobra politiskās reklāmas ir vispār aizliegtas.
"Facebook" un tam piederošā "Instagram" lietotāji varēs atslēgt gan konkrētas reklāmas, gan visu politisko reklāmu rādīšanu, kā arī ziņot, ja tās turpina parādīties. Ņemot vērā politisko reklāmu plašo spektru, cilvēki varēs atslēgt arī reklāmas, kuras ietver informāciju par vēlēšanām vai sociālām problēmām, kuras apmaksājuši politiķi vai trešās personas.
Sākotnēji jaunā iespēja tiks ieviesta tikai ASV, bet citviet pasaulē – sākot no rudens.
Attiecībā uz ASV prezidenta vēlēšanām "Facebook" informēs lietotājus, kā reģistrēties un balsot, kā arī dalīsies ar uzticamu oficiālu iestāžu veidotu informāciju par vēlēšanām. ASV prezidenta vēlēšanas, kuru divi galvenie kandidāti būs Republikāniskās partijas virzītais esošais prezidents Donalds Tramps un Demokrātiskās partijas kandidāts Džo Baidens, notiks šā gada 3. novembrī.