Eiropas Parlaments nesen svinējis nosacītu uzvaru cīņā ar Eiropas padomi par vilcienu pasažieru tiesībām. Tas ir, pēc dažiem gadiem uz starptautiskajiem dzelzceļa pārvadājumiem attieksies līdzīga kārtība kāda šobrīd jau attiecas uz aviācijas jomu – ja pasažieris pārvadātāja vainas dēļ nokavē savienojošo reisu, tad uzņēmumam jākompensē viņam visas tādējādi radušās izmaksas. Uzlabojumi gaida arī veloentuziastus un cilvēkus ar kustību traucējumiem. Latvijā gan šīs izmaiņas visticamāk reāli izjutīsim tikai, kad darboties sāks “Rail Baltica”.
Covid-19 pandēmija ir parādījusi, cik svarīgas ir digitālās prasmes – gan darba uzdevumu veikšanai, gan privātai saziņai. Tiem, kuri datoru vai viedtelefonu lieto ikdienā, pārsteidzošs var šķist fakts, ko atklāj Eiropas Komisijas veiktais pētījums – 42 %-iem Eiropas Savienības pilsoņu trūkst digitālo pamatprasmju – viņi nemāk pieslēgties Wi-Fi tīklam vai lietot interneta mājas lapas. Aprīļa beigās notikušajā Eiropas Parlamenta plenārsesijā deputāti balsoja par “Digitālās Eiropas” programmu – pirmo Eiropas Savienības finanšu instrumentu, kura mērķis – lai labumu no digitālo tehnoloģiju attīstības sajustu jebkurš Eiropas uzņēmums, iestāde vai iedzīvotājs.