Pirms "McDonald's" paziņoja, ka pamet Krievijas tirgu, uzņēmums valstī bija darbojies vairāk nekā 30 gadus, savu pirmo restorānu Maskavā, atverot 1990. gada janvārī. Toreiz pie ēstuves rindā gaidīja simtiem klientu, kuri bija gatavi nobaudīt slavenos amerikāņu burgerus.
Divas nedēļas pēc Maskavas iebrukuma Ukrainā "McDonald's" uz laiku apturēja savu darbību Krievijā. Savukārt maijā uzņēmums pameta Krieviju, pamatojot to ar kara izraisīto "humāno krīzi un "neprognozējamo darbības vidi" .
Atbilstoši Krievijas valsts ziņu aģentūras TASS sniegtajai informācjai Krievijas veikalu ķēdei, kas nosacīti pārņem "McDonald's "restorānus, šajā nedēļas nogalē paredzēts atvērt 15 restorānus.
Jaunais zīmola logo ietver apli un divas līnijas, kas simbolizē burgeru un divus frī kartupeļus. Uzņēmums vēl nav atklājis ķēdes nosaukumu, lai gan ir izskatītas vairākas iespējas.
Saskaņā ar Krievijas laikrakstos izskanējušo informāciju uzņēmums iesniedzis astoņus iespējamos jaunās ķēdes nosaukumus. Tostarp – " Тот Самый", kas tulkojumā nozīmē "Tas pats" un "Cвободная касса", tiešā tulkojumā – "Brīva kase".
"McDonald 's" gan saglabās savu preču zīmi Krievijā. Tam ir arī iespēja 15 gadu laikā atpirkt savus restorānus.