Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.
Ideja par "Kinetics" zīmolu radās uzņēmuma pašreizējā īpašnieka un vadītāja Andžeja Stenclava biznesa partnerim. "Viņam bija vēlme to attīstīt, iecere. Man bija zināšanas, kā to izdarīt, un tad mēs vienojāmies, ka es ķeros pie lietas un sāku to attīstīt," atminas Stenclavs, kurš pērnā gada rudenī pilnībā izpircis uzņēmuma daļas. 2002. – "Kinetics" zīmola izveides – gadā tā klāstā bija vien četri produkti savulaik tik populāro akrila nagu pieaudzēšanai. Tolaik, kā stāsta Stenclavs, skatījums bijis šaurs un doma, ka kādreiz varētu konkurēt ar pasaules lielākajiem zīmoliem, pat neesot iešāvusies prātā.