Nagu un roku kosmētikas zīmola "Kinetics" īpašnieki pirms septiņiem gadiem pieņēma drosmīgu lēmumu atteikties no ražošanas ārpakalpojuma un sākt nagu laku, kā arī citu produktu izstrādi savā ražotnē. Čiekurkalnā esošais uzņēmums "Kinetics Nail Systems", kas apgrozījuma ziņā ir viens no vadošajiem kosmētikas ražotājiem Latvijā, turpina augt, tādēļ līdz 2020. gadam plānots uzbūvēt jaunu ražotni un turpināt iekarot pasaules skaistumkopšanas produktu tirgus.

Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

Ideja par "Kinetics" zīmolu radās uzņēmuma pašreizējā īpašnieka un vadītāja Andžeja Stenclava biznesa partnerim. "Viņam bija vēlme to attīstīt, iecere. Man bija zināšanas, kā to izdarīt, un tad mēs vienojāmies, ka es ķeros pie lietas un sāku to attīstīt," atminas Stenclavs, kurš pērnā gada rudenī pilnībā izpircis uzņēmuma daļas. 2002. – "Kinetics" zīmola izveides – gadā tā klāstā bija vien četri produkti savulaik tik populāro akrila nagu pieaudzēšanai. Tolaik, kā stāsta Stenclavs, skatījums bijis šaurs un doma, ka kādreiz varētu konkurēt ar pasaules lielākajiem zīmoliem, pat neesot iešāvusies prātā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!