Priežu mizu mulčas ražotājs "Aggregare" darbojas nozarē, kur valda spēcīga konkurence, ko rada kā vietējie, tā ārvalstu ražotāji. Tas gan nav traucējis Latvijas uzņēmumam gandrīz desmit gadu laikā iekarot vietu visu Baltijā lielāko tirdzniecības ķēžu veikalu plauktos un ik gadu kāpināt pārdošanas apjomus. Uzņēmuma vadība atzīst, ka ne vienmēr vadīt ražošanu ir viegli, taču arī pēc rūgtas pieredzes darbs ir jāturpina ar sparu un pārliecību, ka izdosies.

Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

Mulču ražo daudzviet Eiropā, Dienvidamerikā un citviet pasaulē, līdz ar to "Aggregare" konkurentu ir daudz, taču uzņēmuma dibinātājs un līdzīpašnieks Roberts Redko skaidro, ka mulča, kas ražota no Latvijā augušām priedēm, trūd lēnāk nekā silto zemju koku miza. Līdz ar to mulčas kārtiņa dārzā jāatjauno retāk. "Mēs rēķinām, ka gadā satrūd līdz vienam centimetram," stāsta uzņēmējs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!