Latvijas informācijas tehnoloģiju uzņēmums "Blue Bridge Technologies" (BBT) desmit gadu laikā izaudzis par lielu un stabilu vietējā tirgus spēlētāju, kā arī ar dažādiem pilotprojektiem izlūkojis iespējas vairākās ārvalstīs. Šobrīd uzņēmuma galvenais mērķis ir iekarot ASV tirgu, kurā jau sperti pirmie soļi, portālam "Delfi" stāsta BBT valdes loceklis un tehniskais direktors Leonīds Paturskis.
Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.
Galvenais BBT piedāvātais produkts ir programmatūra "Smart Medical", kas savieno ārstniecības iestādes un apdrošinātājus, ļaujot vien pāris sekunžu laikā noskaidrot, vai un cik lielā mērā apdrošināšanas polise apmaksā nepieciešamo pakalpojumu. Tāpat tā nodrošina pacientu, pierakstu un norēķinu informācijas uzskaiti un datu apmaiņu ar Nacionālo veselības dienestu. Uzņēmums Latvijā piedāvā arī vairākus citus pakalpojumus, tostarp iespēju tiešsaistē pierakstīties pie ārsta portālā "piearsta.lv". Šobrīd BBT sadarbojas ar astoņiem no deviņiem lielākajiem apdrošinātājiem valstī un cer, ka tuvākā gada laikā izdosies noslēgt sadarbības līgumu arī ar devīto.