Betona ražotājs "Primekss" 2008. gadā, līdzīgi kā daudzi citi uzņēmumi dižķibeles laikā, nonāca sarežģītas izvēles priekšā. Tolaik pieņemtie lēmumi šobrīd ļauj uzņēmumam strauji attīstīties un iekarot pasaules tirgu ar unikālu produktu – betonu, kādu nepiedāvā neviens cits ražotājs pasaulē. "Primekss" ik gadu aug par 30% līdz 40%, un uzņēmuma dibinātājs un vadītājs Jānis Ošlejs prognozē, ka šāda pat izaugsme gaidāma arī nākotnē.

Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

1997. gadā dibinātais "Primekss" sākotnēji rūpnīcās ieklāja epoksīda grīdu pārklājumu, taču ātri vien uzņēmuma vadība saprata, ka daudz plašāka niša ir betona ražošana. Šobrīd uzņēmuma pārdotākais produkts ir kompozītmateriālu betons. Šis produkts ir patentēts, un, kā skaidro Ošlejs, no cita tirgū pieejamā betona atšķiras ar pielietojamību un ilgmūžību. "Primekss" realizējis dažādus liela apjoma projektus gan Eiropas, gan Āzijas valstīs, tostarp ražotāja kompozītmateriālu betons izmantots "Ikea" un "Lidl" veikalu un distribūcijas centru celtniecībā, kā arī autokoncerna "Volvo" rūpnīcu celtniecībā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!