
Rīgas domes Satiksmes un transporta komitejas deputāts, Rīgas pašvaldības vēlēšanu deputāta kandidāts Jurģis Klotiņš (VL-TB/LNNK) pauž viedokli par Rīgas sabiedrisko transportu.
Agrs rīts Vecmīlgrāvī. Pediatre Daina dodas uz darbu Bērnu slimnīcā Torņakalnā vispirms ar 24. autobusu, tad ar 19. trolejbusu. Viņas kolēģis Normunds dzīvo Jelgavā un ar vilcienu līdz darbam tiek īsākā laikā. Turklāt Jelgavā darbojas vienotā biļete pilsētas autobusā un vilcienā. Visilgāk no Ropažiem jāceļo ķirurgam Klāvam, jo jāšķērso visa Rīga, un Berģos nav stāvparka, kur atstāt auto un pārsēsties vilcienā .
Atcerēdamās ārstu konferences Prāgā un Gēteborgā, Daina domās jautā: "Kad Rīgā būs tā kā tur? Viena biļete autobusā un vilcienā. Mikriņš, nevis dublētu autobusa maršrutu, bet aizvestu uz vilcienu Ziemeļblāzmas stacijā. Ar vilcienu 25 minūtēs Torņakalnā! Ko viņi tajā Rīgas satiksmē dara par manis samaksāto naudu un vēl teju 90 miljoniem, ko saņem no Rīgas budžeta? Pērk nanoūdeni, maksā Konkurences padomes sodu, plāno neaptverami dārgu Skanstes "kapu tramvaju". Tikmēr baltais lācītis klūp un krīt, un kāds nezināms "trollis" mikriņu ekrānos falsificē vēstures faktus…" Nesen Dainu aizskāra ziņa, ka Rīgas domes koalīcija nolēmusi piešķirt mēnešbiļešu atlaides tiem medicīnas darbiniekiem, kuri strādā Rīgas pašvaldības veselības iestādēs, bet ne viņu kolēģiem valsts slimnīcās. Tāda diskriminācija sadusmoja pat viņas kolēģi Tatjanu, kura iepriekšējās vēlēšanās balsojusi par pašreizējo mēru.