2018. gadā Rīgas Brīvostas pārvaldes mārketinga aktivitātes, piesaistot ostai jaunas kravas un pasažieru plūsmas, būs vērstas gan uz esošo tirgu saglabāšanu, gan aktīvu darbu jaunos reģionos. Mārketinga jomā Rīgas Brīvostas pārvalde turpinās stratēģisko sadarbību ar ostas uzņēmējiem, atbalstot tos kravu un investīciju piesaistē.

RBP mārketinga direktors Edgars Sūna: "2018. gadā noteikti saglabāsim stratēģisko fokusu uz mūsu tradicionālajiem lielajiem mērķa tirgiem: Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu, Kazahstānu, Centrālāzijas valstīm un Ķīnu. Šogad sadarbībā ar AS "Latvijas Dzelzceļš", Satiksmes ministriju un citiem nozares pārstāvjiem turpināsim aktīvu darbu Baltkrievijas virzienā. Tur nozarei ir skaidri nosprausti mērķi un Rīgas ostai ir laba iespēja konkurēt ar Klaipēdas ostu par Baltkrievijas kravu piesaisti.

Ģeopolitisko norišu kontekstā pēdējos gados mērķtiecīgi strādājam alternatīvos kravu piesaistes tirgos. 2018. gadā pastiprinātu uzmanību pievērsīsim Indijai un Irānai. Šajos tirgos piedāvājam Rīgas ostu kā loģistikas centru preču izplatīšanai Baltijā, Skandināvijā un Ziemeļvalstīs. Indijas uzņēmēji un amatpersonas jau ir izrādījuši interesi par Rīgas ostu un iespējām šeit veidot loģistikas centru Indijas preču eksportam uz Ziemeļeiropas, Krievijas un NVS valstu tirgiem. Jaunas aktivitātes ir gaidāmas saistībā ar pagājušajā gadā parakstīto sadarbības līgumu starp Latvijas dzelzceļa koncernu un Indijas dzelzceļu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!