"Ir kļūdaini analizēt ilgtermiņa procesus, skatoties caur īstermiņa prizmu, lai gan ar to saskaras kapitāla un investīciju ietilpīgie biznesi visā pasaulē", norāda Jurcāns. Viņaprāt, lai kvalitatīvi vērtētu tranzīta nozares darbu, ko būtiski ietekmē dažādas ģeopolitiskas norises, gan desmitiem miljonu vērti investīciju projekti, situāciju analizējama daudz plašāk gan laika, gan visa reģiona kontekstā.
"Kopumā Latvijas ostu darbība periodā kopš 2010. gada kļuvusi stabilāka, ilgtspējīgāka un diversificētāka", uzskata eksperts. Tirgus līderis Latvijā visā šajā periodā bijusi Rīgas osta – tajā apkalpota vairāk nekā puse no visa lielo Latvijas ostu kravu apjoma, turklāt kravu apjoms Rīgas ostā vidēji ik gadu pieaudzis par 2,6%.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit