![Transporta nozares jaunumi kaimiņvalstu medijos Transporta nozares jaunumi kaimiņvalstu medijos](https://images.delfi.lv/media-api-image-cropper/v1/8479d960-7cbb-11ed-9b26-956c8ecb607d.jpg?w=576&h=324&r=16:9)
Savukārt Kaļiņingradas tirdzniecības un rūpniecības palātas vadītājs Felikss Lapins žēlojas, ka Kaļiņingradas bizness atrodas neizdevīgā situācijā kaimiņvalstu cenu politikas rezultātā: "Vienkārši bez kara pieteikšanas mums izstāda rēķinu un saka: "No nākamās dienas plus 15% par jūsu graudiem, bet par jūsu oglēm – 2 reizes (augstāks) tarifs.""
A.Alihanovs uzskata, ka problēmu ar augstajiem tarifiem kravu tranzītam uz Kaļiņingradu var atrisināt, būvējot prāmjus līnijai Baltijska-Ustjluga un nododot prāmju pārceltuvi Krievijas dzelzceļa pārvaldē. Tādā veidā kopējo dzelzceļa tarifu varot samazināt līdz Baltkrievijas un citu valstu līmenim. Viņš norādījis, ka agrāk, tiklīdz paziņots par prāmju būvēšanu, tarifs kravu pārvadāšanai pa dzelzceļu caur Lietuvu samazinājies par 10 procentiem.