Foto: Reuters/Scanpix
Partiju intensīvā reklamēšanās sociālajos tīklos pirms pašvaldību vēlēšanām radījusi sociālo tīklu lietotāju satraukumu par to, ka viņi nevilšus tiek iesaistīti partiju akcijās un izskatās pēc aktīviem to atbalstītājiem, trešdien, 31. maijā, vēstīja raidījums "LNT Ziņas".

Atsevišķi sociālo tīklu lietotāji pat sūdzas, ka viņi, pašiem to nezinot, iekļuvuši to profilu sarakstā, kas it kā nospieduši "Patīk" jeb "Like" kādam no atpazīstamiem politiķiem, lai gan to nekad nav darījuši.

Daudzi politiķi izveidojuši profilus sociālajos tīklos, piemēram, portālā "Facebook", kurā par samaksu reklamē savus ierakstus. Tas nozīmē, ka tos redz arī cilvēki, kuri paši neseko šo politiķu profiliem. Pie katra no šiem reklāmas ierakstiem arī parādās to cilvēku saraksts, kuri nospieduši "Patīk" jeb "Like" attiecīgā politiķa publiskajam reklāmas profilam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!