Uzticēšanās vērtība. 2. daļa: Uzticēšanās biznesā un pasaules 'konfektizācija'
Osvalds Zebris
Desmit stāstu sērijā par uzticēšanos DELFI meklē atbildes uz jautājumiem par spēju un nespēju uzticēties, guvumiem un riskiem, kas izriet no uzticēšanās. Otro stāstu veltām uzticēšanās nozīmei biznesā, kas ir viens no būtiskiem priekšnoteikumiem spējai iemiesot idejas, attīstīt uzņēmumus, dzīvot pārtikušā valstī.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit