Eksperimenta būtība ir pavisam vienkārša. Oficiants pajautā apmeklētājam vārdu un uzvārdu, pretī solot iespēju piedalīties loterijā. Kamēr tiek gatavota kafija, oficiants ātri atrod šo cilvēku sociālajos tīklos un, pasniedzot kafiju, izsaka dažādas piezīmes vai jautājumus par visnotaļ privātām lietām, ko atradis šī cilvēka profilā: apmeklētiem koncertiem, vaļaspriekiem, hobijiem. Tā ir informācija, ko sociālo tīklu lietotājs ir publiskojis kā pieejamu visiem, kuriem par šo profilu ir interese.
Kā pēc eksperimenta atzina Bāliņš, bijuši arī labie piemēri: cilvēku atrodi sociālajā tīklā, bet maksimums, ko redzi, ir viņa profila attēls.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit