Delfi, TV3, Netflix, Latvijas televīzija, Facebook
Foto: Reuters/F64/Shutterstock/DELFI
Mainoties sabiedrības vērtībām un augot Latvijas iedzīvotāju ienākumiem, sāk mainīties arī izpratne par to, kas ir "bezmaksas" produkti un pakalpojumi. Arvien vairāk cilvēku var un vēlas maksāt par tādu līdz šim netveramu produktu kā saturs, it īpaši, ja tas ir kvalitatīvs. Runa ir par filmām, mūziku un arī žurnālistiku. Vienlaikus mainīgajā pasaulē, kur vieta ir gan medijiem, gan sociālajiem tīkliem, gan influenceriem u. c., notiek nemitīga cīņa starp dažādu nozaru uzņēmumiem par cilvēku laiku. "Delfi" vērtē mediju nozares izaicinājumus gan globālo tirgus tendenču, gan iedzīvotāju paradumu maiņas kontekstā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!