Alus bizness Latvijā
Birokrātiskās procedūras, lai reģistrētu uzņēmumu "Callous alus" ("Tulznainais alus") un sāktu tirgot alu Latvijā, prasīja gandrīz 10 mēnešus. Sākotnēji uzņēmums strādāja ar zaudējumiem. Pirmā peļņa bija jāgaida ilgus gadus, tolaik amatalus vēl nebija modē, rīdzinieki nebija gatavi pirkt pudeli alus par 3–4 eiro. Tomēr pamazām izdevās "izkāpt" no mirušā punkta.
Pirms diviem gadiem blakus veikalam tika atvērts bārs "Beerfox" – draudzīgais un sabiedriskais Maikls kļuva par īstu Stabu ielas "apskates objektu". Teju katrs otrais garāmgājējs ienāca sasveicināties un izdzert glāzi alus.
Kļūstot par igauņu uzņēmuma importētāju-izplatītāju, Perdī ieveda alu no dažādām valstīm: Zviedrijas, Somijas, Japānas, ASV, Itālijas, Dānijas, Šveices, Igaunijas... Tagad sortimentā ir vairāk nekā 500 nosaukumu: stouti, IPA, barlivaini (miežu vīni), goze (vācu eils) u. tml. Sastāvdaļu klāsts ir iespaidīgs – augļi, ogas, tēja, kafija, zālītes, garšvielas, garšaugi, pākšaugi, dažādi apiņi, ikri, laktoze un pat amerikāņu dolāru aura. No Latvijas aldariem Maikls visaugstāk vērtē Raunas "Malduguni".
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv