Pazudušas normas un motivācija
Viesojos Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas telpās. Elitārajā skolā patlaban ir starpbrīdis, un fizkultūras skolotāja Māra Vītola ar 48 gadu stāžu gaida savā kabinetā. Vītola ir pārliecināta, ka vairums viņas audzēkņu var izpildīt VAD iestāšanās normatīvus. Vienlaikus pieredzējusī skolotāja skaidro, ka pasniedzēji varot vērtēt tikai izaugsmi. Vītola arī atzīst, ka nepietiek tikai ar progresu – būtiski ir arī rezultāti. "Šobrīd tiek vērtēta tikai izaugsme, kā tehniski konkrēto vingrinājumu var izpildīt. Tas nestrādā, jo izaugsmi nav iespējams novērtēt. Novērtēšanai vajag rezultātus. Bērni vairs necenšas, lai rezultāts būtu labāks," viņa saka.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv