Foto: Shutterstock

Pēdējo četru gadu laikā "Google" sniegto pakalpojumu apjoms Latvijas uzņēmumiem ir pieaudzis piecas reizes, "Facebook" – pat astoņas reizes, attiecīgi sasniedzot 120,82 miljonus eiro un 104,79 miljonus eiro 2020. gadā, liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) apkopotie dati. Ar tādiem pieauguma tempiem lepoties var reti kurš Latvijas vai pasaules uzņēmums. Ne tik pozitīvas tendences uzrāda citi sociālie tīkli un digitālo pakalpojumu sniedzēji, kas darbojas Latvijas tirgū, piemēram, "LinkedIn", "Spotify" un "Twitter". Turklāt šo starptautisko kompāniju darbību bieži vien pavada diskusijas par digitālo nodokli, vietējo reklāmas tirgu un mediju satura kvalitāti.

""Facebook" un "Google" pieaugums ir ievērojami lielāks, nekā aug Latvijas IKP un Latvijas mediju reklāmas apjomi," norāda Latvijas Reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!