Foto: DELFI
Ar Covid-19 uzliesmojumu saistīto ierobežojumu ietekme uz sporta preču tirgotāja "Sportland" darbību ir bijusi dramatiska, atzīst uzņēmuma valdes loceklis Sandijs Pinkulis. Vienlaikus viņš akcentē, ka mērķis joprojām ir attīstība, tai skaitā pandēmijas pavērto iespēju izmantošana.

Intervijā portālam "Delfi" viņš teic, ka attālinātais darbs, kad biznesa un darba attiecības ar cilvēkiem ilgstoši jāveido, veroties sienā un datorā, nav viņa komforta zona.

Līdz ar pandēmiju agresīvāki kļuvuši gan pircēji, gan konkurence mazumtirdzniecības sektorā. Sporta preču pircējiem Covid-19 gan nesis arī pozitīvas tendences – attīstījusies tirdzniecība internetā un vērojams būtisks cenu samazinājums.

"Sportland" grupa darbojas visās Baltijas valstīs, Latvijā – jau divdesmit gadus. Laikam ritot, zīmolu un veikalu skaits ir dinamiski audzis. Šobrīd Latvijā darbojas 30 veikali, tai skaitā "Sportland", "Sports Direct", "Sportland Outlet", "Timberland" un citi, pārstāvot aptuveni 25 pasaulē zināmus zīmolus.

Kāds finansiāli uzņēmumam Latvijā bijis aizvadītais gads? Un kāds iesācies šis gads?

Skaidrs, ka pandēmija ir ieviesusi ļoti daudz korekciju. Pagājušais gads nav bijis viegls, kā jau visiem. Un grūti ir joprojām. Īpaši tas jāsaka par Covid-19 otro vilni, kurā mazumtirdzniecība sporta jomā ir aizvērta nu jau vairāk nekā trīs mēnešus. Šis laiks ir bijis tiešām diezgan sarežģīts, bet tas ir nesis arī korekcijas darbībā un interneta vide kaut ko ir kompensējusi. Cerams, ka šis viss drīz beigsies un varēsim sākt normālu ikdienas rutīnas darbu, kas ir ļoti, ļoti nepieciešams. Man šķiet, ka cilvēki pēc tā ir noilgojušies.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!