"Līdz šim e-komercija Latvijā ir bijusi tādā kā pabērna lomā. Balstoties uz Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) 2020. gada datiem, preces vai pakalpojumus internetā pārdeva 15,5% Latvijas uzņēmumu. Iepirkšanās paradumu maiņa, visticamāk, ietekmēs arī citu nozaru uzņēmumus," teic "Erst Finance" izpilddirektors Arnis Blūmfelds. "Kad pandēmijas sākumā tradicionālā mazumtirdzniecība tika ierobežota un cilvēkus pārņēma bailes, gan pircēji, gan preču pārdevēji pārcēlās uz tiešsaisti, tā veicinot tiešsaistes iepirkšanos un to pircēju piesaisti, kuri pirmo reizi izmēģināja šāda veida iepirkšanos. Rezultātā apjomi pieauga neticami ātri, pat ātrāk, nekā mēs sākotnēji paredzējām," atzīst "Pigu grupas" izpilddirektors Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys).
Daudzi uzņēmumi, redzot, ka pandēmija un tirdzniecības un pakalpojumu ierobežojumi ieilgst, meklēja iespējas pastiprināt savu klātbūtni digitālajā vidē. Pat tāds savas nozares smagsvars kā SIA "Depo DIY", kas reģistrēta 2004. gadā un kopš uzņēmuma darbības sākuma tradicionāli darbojās tikai klātienes režīmā, pagājušā gada beigās atvēra veikalu internetā.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv