Lidl
Foto: AFP/Scanpix/LETA

Nelielo veikalu tīkli ir apņēmības pilni nezaudēt konkurences cīņā ar jauno Latvijas mazumtirdzniecības nozares spēlētāju "Lidl". Katrs min savus trumpjus un stratēģijas, bet kopumā paredz, ka lielāko ietekmi tomēr izjutīs Latvijas tirgū strādājošie tirdzniecības milži.

"Aibe", "top!", "Elvi" un "Citro" pārstāvji atzīst, ka konkurence jomā, kurā darbojas, jau šobrīd ir sīva un arvien pieaugoša. Galvenais plāns, stājoties pretī "Lidl", ir pircējus iekārdināt ar vietējo ražotāju produkciju.

Darbinieki, cenas, tirgus pārdale

SIA "Latvijas Neatkarīgo Tirgotāju kooperācija" attīstības direktors Juris Lamberts stāsta, ka "LNTK" turpina palielināt tirdzniecības vietu skaitu gan ar "Aibe" zīmolu, gan arī pievienojot veikalus, kas strādā ar saviem zīmoliem.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!