Kamēr konkrētas aprises par sabiedriskā transporta pakalpojumu attīstību Rīgas areālā un jaunu biļešu sistēmu vēl tiek "zīmētas", Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa, vērtējot uzņēmuma operatīvo darbību, atzīst – ir grūti samierināties, ka darba augļi jāziedo tam, lai tiktu galā ar kādreiz pieļautajiem pārkāpumiem.
Jāatgādina, ka "Rīgas satiksmes" (RS) iepriekšējo gadu mantojums pagaidām vēl tai velkas līdzi grabēdams – fiktīvi līgumi, neizdevīga e-talona sistēmas apkalpošana, aizliegta vienošanās par nano tehnoloģiskās ķīmijas piegādi.
Amatā Džineta Innusa ir kopš 2020. gada sākuma, portālam "Delfi" viņa stāsta par to, kas sagaida rīdziniekus – sabiedriskā transporta lietotājus – tuvākajos gados.
Kā uzņēmums ir strādājis 2020. gadā un šā gada pirmajā pusē? Vai esat apmierināti ar rezultātu?
2020. gadu uzņēmums ir noslēdzis ar peļņu gandrīz viena miljona eiro apmērā. Un tas, neskatoties uz Covid-19 radīto ļoti lielo ietekmi, kā rezultātā būtiski samazinājās gan pārvadāto pasažieru skaits, gan ieņēmumi no pārdotajām biļetēm un apmaksātajām autostāvvietām. Tāpat peļņas apmēru ietekmēja soda apmaksa par pieļautajiem konkurences pārkāpumiem tālajā 2014. gadā.
2020. gadā kopējie RS ieņēmumi ir 183 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar 2019. gadu, ir par 12,4% mazāk. Ekspluatācijas izmaksas 2020. gadā, salīdzinot ar 2019. gadu, ir samazinājušās par 22,7 miljoniem eiro jeb 12%.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv