Par Rīgas dzīvojamo namu saimniecību, konkurenci, iespējamo parādu apjoma palielināšanos, iemesliem, kāpēc galvaspilsēta māju atjaunošanā atpaliek no citām pilsētām, portāls "Delfi" iztaujā pašvaldības SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) vadītāju Ronaldu Neimani, kura apkalpo aptuveni 157 tūkstošus klientu. Viņš amatā ir kopš 2020. gada rudens.
Jāpiebilst, ka rīdzinieki iepriekš visbiežāk pašvaldībai sūdzējušies tieši par RNP darbību. Valsts kontrole 2015. gadā publiskoja revīzijas rezultātus, tostarp norādot, ka dzīvokļu īpašnieki apmaksā uzņēmuma izšķērdību. Tajā bija 23 ieteikumi, no kuriem vairums ieviesti vēl līdz 2017.gada decembrim; viens ieteikums – tikai 2021.gada decembrī, jo saistībā ar to bija tiesvedība.
Pakāpeniski RNP darbā notiek uzlabojumi, tagad pauž Rīgas pilsētas izpilddirektora Jānis Lange, nenoliedzot, ka sūdzības pašvaldība vēl arvien saņem, taču uzņēmums strādā pie uzlabojumiem klientu apkalpošanā, tostarp ir uzlabots zvanu centra darbs, tiek ieviesti jauni digitālie risinājumi – e-pakalpojumi, mobilā aplikācija, čatbots. Kā liecina arī SKDS pēc RNP pasūtījuma veiktā iedzīvotāju aptauja, pērn pavasarī ar pakalpojumu apmierināti bija 39,2%, gada nogalē – 47,6%. Uz klientu vērstu, mērķtiecīgu, efektīvu un kvalitatīvu dzīvojamo māju pārvaldīšanas pakalpojumu nodrošināšana ir arī viens no RNP specifiskajiem nefinanšu mērķiem, ko šī gada janvārī apstiprināja Rīgas dome.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv