Saldējums ir viens no gardākajiem produktiem, kas pēdējā laikā atdzimst dažādos jaunos veidolos un formās, sekojot mainīgajām pieprasījuma tendencēm. Aizvien populārāki kļūst dažādi mazkaloriju produkti, vegānie saldējumi, sorbeti, saldētie jogurti un cita veida saldēti produkti, turklāt pircēji aizvien aktīvāk pieprasa arī netradicionālas garšas un to kombinācijas, tādēļ aukstā kāruma ražotājiem nākas aizvien straujāk pielāgoties prasīgajam patērētājam.
Saldējuma ražotāji gan atzīst, ka tirgū šobrīd valda asa konkurence, turklāt jaunā sezona vēl nevar ar pilnu sparu sākties slikto laikapstākļu dēļ. Pirms pandēmijas aizvien iecienītāki kļuva dažādi mazo ražotāju saldējumi, taču šie pāris gadi viesuši savas korekcijas. Saldējuma ražošanas izmaksu pieaugums un spiediens palielināt galaprodukta cenu, zemo cenu tīklu ienākšana padara tirgus apstākļus aizvien skarbākus un tirgus dalībnieki paredz, ka būs ražotāji, kas šogad savu darbību pārtrauks.
"Delfi" skaidro, cik saldējuma gadā apēd viens Latvijas iedzīvotājs, kuri ir naskākie saldējuma ēdāji pasaulē, kā arī cik daudz saldējuma tiek saražots Latvijā un kā mainījusies tā cena?
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv