F-1 sezonas 17. posms Katarā bija notikumiem bagāts – Makss Verstapens no "Red Bull" oficiāli kļuva par trīskārtēju pasaules čempionu un "Mercedes" piloti Lūiss Hamiltons un Džordžs Rasels sacīkšu pirmajā pagriezienā sadūrās, – bet visu šo aizēnoja pilotu drošības jautājums, jo sacīkstes lielajā karstumā viņiem bija īsta elle.
F-1 piloti ir ļoti labā sportiskajā formā, lai viņi varētu izturēt teju divu stundu ilgās sacīkstes, kuru laikā viņu ķermenim ir jāiztur milzīgās slodzes, kas rodas no straujās bremzēšanas un pagriezienu izbraukšanas milzīgajā ātrumā. Tomēr Kataras posmā viņiem tas viss bija jāiztur arī karstos laikapstākļos. Lai arī sacīkstes Lūseilas trasē risinājās vakarā, gaisa temperatūra esot sasniegusi pat 36 grādus pēc Celsija, turklāt tur esot bijis ļoti liels gaisa mitrums. Tāpēc arī 2022. gada Pasaules kausa izcīņa futbolā Katarā risinājās novembrī un decembrī.
"Man vienalga par rezultātu. Sacensības bija tik smagas. Es saņēmu sodus par izbraukšanu ārpus trases robežām, bet visas sacīkstes laikā man bija reiboņi un ģīboņi. Mans asinsspiediens bija tik zems, ka es zaudēju samaņu mašīnā. Tāpēc saņemt sodus par izbraukšanu ārpus trases robežām ir kā joks. Bija grūti, visiem pilotiem bija grūti," pēc sacensībām teica Lenss Strols no "Aston Martin".
"Alpine" pilotam Estebanam Okonam arī bija grūti izturēt apstākļus, kuros bija jāsacenšas. Francūzis finišēja septītajā vietā, un viņš atzina, ka tie bijuši grūtākie punkti, kurus viņš savā karjerā izcīnījis.
"Es jutos slims. No 15. vai 16. apļa man divus nākamos apļus mašīnā bija slikta dūša. Es vēmu."
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv